Sunday, June 14, 2009

حالم خیلی بده

از همشون دارم بالا میارم. دیروز تو میدون ونک و خیابونهای اطراف عین حیون مردمو میزدن زن و مردو مسن و جوون هم فرق نداشت براشون. ایرانیها هم که خدای شایعه سازی بعضی ها میگفتند که این سربازا عرب هستند و از لبنان و فلسطین آوردن وگرنه ایرانی اینجوری همدیگرو نمیزنند. سربازها همونطور که تو عکسها حتما دیدین طوری مجهزند که انگار میخوان برن جنگ. تازه همین سربازها و یگان ویژه مجهز رو وقتی فرماندهانشون از مردم سوا میکردن که کسی کشته نشه از دور به مردم سنگ می انداختند. یادش بخیر آن روزهایی که سنگ تنها وسیله دفاع مردم بی سلاح بود.
من حالم خیلی بده...خیلی....وقتی جلو چشمت مردم بیگناه رو میزنن فقط چون شعار دادن : "نیروی انتظامی تو هم ایرانی هستی" یا نیروی انتظامی حمایت حمایت" اونوقت تو هم نمیتونی هیچ کاری کنی چون ترسویی و ضعیفی و میترسی کتک بخوری یا از ضربه باتون به سرت بمیری اونوقت به اونجاییت که نباید فشار بدی میاد و باید شب با قرص اعصاب بخوابی.
مگه میشه آخه؟ مگه میشه که همه دنیا به ضد این ملت دست به دست هم بدن؟ از بی بی سی فارسی گرفته تا سی ان ان و همه.....خاک بر سر دنیایی که اینقدر فرصت طلبه...خاک بر سر ما که زورمون به هیچی نمیرسه

1 comment:

  1. قوی باید بود. خیلی همه چیز دردناکه. شرم به انسانیتشون.

    ReplyDelete