Wednesday, June 10, 2009

جامعه ما

بايد بپذيريم كه ايران عزيز ما تشكيل شده از بسيجي و بچه رپ ساسي مانكن و آهنگران بچه سوسول و فاطي كماندو روشنفكر و اصولگرا و متحجر مذهبي و لاييك چپي و راستي و اينها همه حق زندگي و راي دادن و انتخاب دارن قبول دارم كه نظام موجود به نفع يك عده و به ضرر عده ديگر است ولي اگر آن عده ضرر كرده انتخاب ميكند كه در اين نظام راي دهد و مشاركت كند نبايد از ياد ببرد كه اقشار ديگري هم وجود دارند كه صميمانه و صادقانه و از ته قلب با كانديداي متحجر و واز نظر ما درب و داغون موافق است
ديروز با يكي از مسوولين ستاد احمدي نژاد گپ مي زدم و در باره دلايلش براي راي دادن به او ميپرسيدم. ايشون معتقد بود كه احمدي نژاد براي صنف و شغل همكاران ايشون خيلي مفيد تر بوده ... حالا حدس ميزنيد كه شغل اين عزيز دل انگيز چي بود؟؟؟
خواننده تكنو!! و معتقد بود كه آزاديهايي كه آقاي احمدي نژاد تو دوره خودش داده با دوره خاتمي قابل مقايسه نيست... ديشب در ميدان ونك با يكي از برادران بسيجي با مشخصه هاي ظاهري زير به گفتگو ايستادم:
رنگ پيراهن: مشكي
رنگ شلوار: طوسي
موقعيت پيراهن به شلوار: قطعاً روي شلوار
مدل ريش: طالباني
انگشتر: عقيق درشت
بوي بدن: وصف ناپذير
وسيله نقليه: موتور
دغدغه اصلي و نگراني عمده ايشون اين بود كه اگر موسوي برنده بشه اين بچه سوسول ها (كه انصافاً هم گندش رو در آورده بودن از لات بازي و رقص بندري با آهنگ ساسي مانكن وسط ميدان ونك) نخواهند گذاشت كه برادران بسيجي ريش بگذارند و مانند طالبان (اما برعكس) به دنبال قيچي كردن ريش آنها خواهند افتاد و حرفش اين بود كه آقا من ميخواهم ريش داشته باشم خوب تو اگر دوست نداري ريش نداشته باش ولي به ريش من هم كاري نداشته باش.
اينجا بود كه خيلي شرمنده شدم از اينكه اينقدر با مردم خودم بيگانه بوده ام و تصميم گرفتم كه فرصت باقي مانده قبل از انتخابات را بيشتر صرف شناخت مردم و خواسته هايشان كنم تا تبليغ نظرات خودم و دفع از كانديداي مورد نظرم

2 comments:

  1. الان خودم به ذهنم رسيد كه من ده سال پيش با ديدن اين بسيجي دل انگيز تنها كاري كه ميكردم دوديدن به داخل كوچه پس كوچه ها به قصد نجات جانم بود. همينكه ديشب ما رودررو و چشم در چشم توانستيم با هم صحبت كنيم يك قدم هرچند خيلي كوچك به جلوست و من اين را يكي از نتايج دوران خاتمي قلمداد ميكنم. آنهايي كه راي نميدهيد: آيا همين تغييرات غير بنيادي و كوچك هم ارزش ندارند؟

    ReplyDelete
  2. http://news.gooya.com/politics/archives/2009/06/089403.php

    ReplyDelete